Актуално

ИНФОРМАЦИЯ

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2024/2025 година

 I. Изисквания към учениците при кандидатстване:

Прочети още...

Предстоящо

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

Образци на документи

Мотивирано искане – Декларация за промяна на основното трудово възнаграждение на директора - 2024 г. (актуализирано)

Мoтивирано искане – Декларация за допълнително (трудово) възнаграждение /ДТВ/ през учебната 2023/2024 г. (или календарна година)

Декларация за изплащане на средства за транспортни разходи, на основание раздел II от Наредба №1 от 16.01.2017 г. за условията и реда за възстановяване на транспортните разходи или на разходите за наем на педагогическите специалисти в институциите в системата на предучилищното и училищното образование

Декларация - диференцирано

Споразумение допълнителни трудови възнаграждения по раздел ІІ т. 3 буква „е” и т. 4 буква „д”, и правила и срокове за изплащане на допълнителни възнаграждения

Мотивирано искане – Декларация за допълнително трудово възнаграждение на директора, на основание раздел II, точка 3, буква „е“

Мoтивирано искане – Декларация за изплащане на средства за представително облекло

Заявление за преминаване в самостоятелна организация на педагогическо взаимодействие на дете

Декларация за осигурени условия за провеждане на обучението на дете в съответствие с целите на предучилищното образование по чл. 5 от Закона за предучилищното и училищното образование във връзка с чл.18, ал.3, т.1 от Наредба №5/03.06.2016 г. на МОН за предучилищното образование

Декларация по чл. 18, ал.3, т. 3 от Наредба № 5/03.06.2016 г. на МОН за предучилищното образование за наличие на среда за учене чрез игра, съобразена с възрастовите особености и гарантираща цялостното развитие на детето, както и за опазване на физическото и психическото му здраве и благополучие

Уведомително писмо за % за трудов стаж и професионален опит

Уведомително писмо за обявяване на учебен ден за неучебен на основание на чл. 105, ал. 4 от Закона за предучилищното и училищното образование

Доклад за преместване на ученик с наложена санкция по чл.199, ал.1, т.4 от ЗПУО

Доклад за изпълнение на предписания със задължителен характер

Доклад за отписване на ученик, непосещаващ училище по неуважителни причини за период, по-дълъг от два месеца

Титулна страница на учебна програма за разширена подготовка

Приемателно-предавателен протокол

Мотивирано предложение за преместване на ученик

Мотивирано предложение за преместване на ученик, отговарящ на изискванията, посочени в чл. 107а, ал. 1, т. 1, т. 3 и т. 4 от Наредба № 10 от 01.09 2016 г. за организация на дейностите в училищното образование и условията на физическата среда

Предварителна информация по чл. 15, ал. 3 от Наредба №10 от 1 септември 2016 г. за организация на дейностите в училищното образование

Полезни връзки

Рейтингова система на висшите училища в Република България за 2023 година

Месечна целева помощ за семейства с деца до 14-годишна възраст при обявено извънредно положение или обявена извънредна епидемична обстановка

Национално издателство за образование и наука "Аз буки"

Национален инспекторат по образованието

Административен регистър

Република България Министерски съвет

Министерство на образованието и науката

Министерство на вътрешните работи

Министерство на труда и социалната политика

Държавна агенция за закрила на детето

Агенция за социално подпомагане

Център за образователна интеграция на децата и учениците от етническите малцинства

Министерство на културата

Програма за закрила на деца с изявени дарби

Национален образователен портал 

Национална агенция за професионално образование и обучение

Национален център за повишаване на квалификацията на педагогическите специалисти 

Департамент за информация и усъвършенстване на учители

Министерство на младежта и спорта

Съюз на работодателите в системата на народната просвета в България

Синдикат на българските учители

Българската асоциация на частните училища (БАЧУ)

Национален исторически музей

Админ Софт

Център за развитие на човешките ресурси

Национален център за информация и документация (НАЦИД)

Център за оценяване в предучилищното и училищното образование (ЦОПУО)

Регистър на доставчиците на социални услуги до 01.07.2020 г.

Регистър на лицензираните доставчици на социални услуги

Нормативни актове (актуално към 27.04.2021 г.)

ЗАКОНИ


Закон за предучилищното и училищното образование

Закон за народната просвета

Закон за професионалното образование и обучение

Закон за достъп до обществена информация

 

ПРАВИЛНИЦИ


Правилник за устройството и функциите на регионалните управления на образованието

Правилник за прилагане на Закона за народната просвета

 

НАРЕДБИ


НАРЕДБА № 4 от 20.04.2017 г. за нормиране и заплащане на труда

Наредба за приобщаващото образование

Наредба № 13 от 21.09.2016 г. за гражданското, здравното, екологичното и интеркултурното образование

Наредба № 12 от 01.09.2016 г. за статута и професионалното развитие на учителите, директорите и другите педагогически специалисти

Наредба № 11 от 01.09.2016 г. за оценяване на резултатите от обучението на учениците

Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование

Наредба № 9 от 19.08.2016 г. за институциите в системата на предучилищното и училищното образование

Наредба № 8 от 11.08.2016 г. за информацията и документите за системата на предучилищното и училищното образование

Наредба № 7 от 11.08.2016 г. за профилираната подготовка

Наредба № 6 от 11.08.2016 г. за усвояването на българския книжовен език

Наредба № 6 от 30.11.2015 г. за познавателните книжки, учебниците и учебните помагала

Наредба № 5 от 03.06.2016 г. за предучилищното образование

Наредба № 5 от 30.11.2015 г. за общообразователната подготовка

Наредба № 4 от 30 ноември 2015 г. за учебния план

Наредба № 2 от 13 ноември 2014 г. за условията и реда за валидиране на професионални знания, умения и компетентности

Наредба № 2 от 14 април 2003 г. за признаване на завършени етапи на училищно обучение или степени на образование и професионална квалификация по документи, издадени от училища на чужди държави

Наредба № 3 от 18 февруари 2008 г. за нормите за преподавателска работа и реда за определяне на числеността на персонала в системата на народната просвета

Наредба № 7 от 29 декември 2000 г. за определяне броя на паралелките и групите и броя на учениците и на децата в паралелките и в групите на училищата, детските градини и обслужващите звена

 

ИНСТРУКЦИИ


 

Инструкция № 1 от 30 октомври 2014 г. за провеждане на целодневна организация на учебния ден

Център за административно обслужване

В центъра за административно обслужване (ЦАО) се приемат заявления и искания, жалби и протести, сигнали и предложения. Регистрират се и заявления и устни запитвания по Закона за достъп до обществена информация.

Адрес: гр. Кюстендил, ул. "Демокрация" 55, ет. VI, стая 11

Приемно време: всеки работен ден от 9.00 до 17.30 ч. (без прекъсване)

Телефон: 0879992916, 078 550 076

Лице за контакт: Румяна Донева - технически сътрудник - касиер в отдел "Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване"


 Вътрешни правила за организацията на административното обслужване в РУО - Кюстендил, утвърдени със Заповед № РД06-30/04.02.2022 г.

 

Вътрешни правила за възлагане на обществени поръчки от РУО – Кюстендил чрез автоматизирана информационна система "Електронни обществени поръчки"

 

 Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване В РУО – Кюстендил за 2021 г.

 Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване В РУО – Кюстендил за 2022 г.

 Годишен доклад за оценка на удовлетвореността на потребителите от административното обслужване В РУО – Кюстендил за 2023 г.

 

RUOkarta

RUO

Регистър банка кадри за заместващи учители от област Кюстендил

В РУО – Кюстендил се поддържа регистър банка с кадри за заместващи учители, които могат да заместват отсъстващите от учебни занятия учители.

Желаещите за включване в регистъра на банката кадри, трябва да подадат заявление по образец при старши експерт – човешки ресурси в РУО - Кюстендил, стая № 2.

Заявление за включване в банката кадри за заместващи учители

Регистър Банка кадри на заместващи учители от област Кюстендил

 

Онлайн Формуляр за включване в информационна база "ЗАМЕСТВАЩИ УЧИТЕЛИ" - РУО - Кюстендил в случай на отсъстващ учител във връзка с COVID 19

Министерството на образованието и науката предвижда новата учебна година в системата на предучилищното и училищното образование да стартира присъствено. Отчитайки рисковете, свързани с пандемичната обстановка, пред които е изправено учителското съсловие, считаме за целесъобразно и навременно създаването на резерв от кадри, които да се включат при необходимост като учители по различните предмети.

С тази цел се изгражда информационна база от „заместващи учители“, които да бъдат временно назначавани в системата на предучилищното и училищното образование, в случай на отсъстващи учители по време на учебните занятия през учебната година.

В информационната база могат да се регистрират:

- специалисти с вече придобита професионална квалификация „учител“ и "учител по.." учебен предмет

- студенти в последната година от обучението си за придобиване на ОКС „бакалавър“ от професионално направление „Педагогика" или „Педагогика на обучението по…“, както и обучаващи се за придобиване на професионална квалификация по професията, по която се извършва обучение за придобиване на професионална квалификация в институция от системата на училищното и предучилищното образование

- студенти, обучаващи се за придобиване на ОКС „магистър“ по професията, по която се извършва обучение за придобиване на професионална квалификация в институция от системата на училищното и предучилищното образование, могат да преподават обща, отраслова и специфична подготовка.

Желаещите да се включат в информационната база на „заместващи учители“ е необходимо да попълнят формуляра, за да имат възможност с тях да се свързват директорите на детски градини и училища, в обстоятелства на епидемична обстановка или друга извънредна ситуация и отсъстващ учител.