Актуално

Информация за приема в V клас за учебната 2024/2025 г.

ЗА ВАС, БЪДЕЩИ ПЕТОКЛАСНИЦИ! 
 
„Скъпи ученици,
Пред Вас се открива нова глава, пълна с интересни предизвикателства и забавни моменти.
Увереността и любопитството ще бъдат Ваши верни спътници по пътя на знанието.
Поздравления за началото на Вашето пътешествие в пети клас.
Вярваме във Вас и знаем, че ще постигнете успехи с усърдие и старание.
М. Стойчева-Николова
Началник на РУО – Кюстендил 
 

Предстоящо

Информация за приема в VIII клас за учебната 2024/2025 г.

ЗА ВАС, sedmoklasniciСЕДМОКЛАСНИЦИ!
 
„Скъпи седмокласници,
Изправени сте пред нов път, пред важен житейски избор. 
Бъдете мотивирани, бъдете отговорни, бъдете трудолюбиви и упорити!  
Вашето бъдеше е във Вашите ръце!
На добър път!“
М. Стойчева-Николова
Началник на РУО – Кюстендил 
 

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

Интердисциплинарен открит урок на тема „Българското възраждане - мостът, който свързва България с Европа” бе проведен в Професионална гимназия „Акад. Сергей П. Корольов” - гр. Дупница.

DobriPraktiki1

На събитието присъстваха Аделина Крушовска - старши експерт по БЕЛ в РУО - Кюстендил, инж. Елена Костадинова - директор на ПГ „Акад. Сергей П. Корольов” - гр. Дупница, учители по български език и литература и история и цивилизация от областта, ученици и класни ръководители в Гимназията.

Урокът с десетокласниците, подготвен от учителите Веска Бориславова и Биляна Маринова, протече под формата на състезание между три отбора: „Отбор Паисий”, „Отбор Раковски” и „Отбор Ботев”. Учениците демонстрираха знания за епохите на Ренесанса, на Просвещението и Възраждането. Всяка тематична информация бе последвана от задание, което учениците трябваше да изпълнят. В хода на урока бяха заложени шест различни типа задачи под формата на игра. В играта на следотърсачи отборите търсят, откриват и коментират доказателства за избраната от тях епоха. В следващо съревнование учениците разпознават заглавия, жанрове, автори и послания от Българското възраждане, както и творби, рецитирани и драматизирани от ученици. Предизвикателствата за възпитаниците на Гимназията включваха още изразителен прочит на неизучавана възрожденска творба, сглобяване на пъзел с образи на известни възрожденски личности и краткото им представяне, решаване на кръстословица с най-важните понятия от Българското възраждане, игра за анализ и синтез на различното и общото между особеностите на Българското и Европейското възраждане чрез рефлексия.

На финала директорът на училището инж. Елена Костадинова награди участниците с грамоти, като им пожела и занапред да бъдат все така активни и ентусиазирани в усвояването на знания и умения за овладяването на науките и професиите.

 DobriPraktiki2