Актуално

Конкурс за заемане на длъжността "директор" на държавни и общински училища на територията на област Кюстендил

1. Средно училище „Христо Ботев“, гр. Бобов дол
2. Основно училище „Св. св. Кирил и Методий", гр. Дупница
3. Основно училище „Христаки Павлович“, гр. Дупница
4. Начално училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Раждавица
5. Основно училище „Иван Вазов“, гр. Кюстендил
6. Професионална техническа гимназия „Джон Атанасов“, гр. Кюстендил
7. Професионална гимназия по лека промишленост „Владимир Димитров-Майстора“, гр. Кюстендил

Прочети още...

Предстоящо

ЗА ВАС, БЪДЕЩИ ПЕТОКЛАСНИЦИ!

 „Скъпи ученици,

Пред вас се открива нова глава, пълна с интересни предизвикателства и забавни моменти.

Увереността и любопитството ще бъдат ваши верни спътници по пътя на знанието.

Поздравления за началото на Вашето пътешествие в пети клас.

Вярваме във вас и знаем, че ще постигнете успехи с усърдие и старание."

Мая Стойчева-Николова

Началник на РУО - Кюстендил 

Информация за приема в V клас за учебната 2025/2026 година 

Прочети още...

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2025/2026 година

I. Изисквания към учениците при кандидатстване:
Учениците трябва да отговарят на условията, определени в чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, с изключение на учениците със специални образователни потребности, по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО.


Чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование гласи: „За определените с държавния план-прием места в VІІІ клас могат да кандидатстват ученици, които успешно са завършили основно образование в годината на кандидатстването, както и лица, които не са по-възрастни от 17 години, навършвани в годината на кандидатстване.“

II. Необходими документи при кандидатстване:
Учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, учениците със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, учениците от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, учениците от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства, се явяват с документ за самоличност при подаването в РУО – Кюстендил на документите по чл. 96, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование.

Учениците подават в РУО – Кюстендил от 03 до 21 май 2025 година следните документи:
1. заявление с подредени желания по образец;
2. протокол от специализирана по профила на заболяването лекарска консултативна комисия с приложени лична амбулаторна карта, медицински изследвания, епикризи и консултации, документиращи заболяването, или решение на районна експертна лекарска консултативна комисия - за учениците по чл. 95, ал. 1 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование;
3. служебна бележка, удостоверяваща настаняването в центровете за настаняване от семеен тип - за учениците по чл. 95, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование;
4. нотариално заверено копие от договор за настаняване на ученика в приемно семейство съгласно чл. 27, ал. 5 от Закона за закрила на детето.
5. медицинско свидетелство, издадено от лекуващия лекар на ученика, удостоверяващо, че специалностите от професии, за които кандидатства, не са противопоказани на здравословното му състояние – за учениците от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства.

III. Срок за приемане на документи:
от 03.05.2025 г. до 21.05.2025 г. включително
(без почивни и празнични дни)

IV. Месторабота на комисията за приемане на документи:
Работно време : от 09.00 до 17.30 часа
(без почивни и празнични дни)

Месторабота: РУО – Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 55, етаж VI, стая № 6

V. Насочване на учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания
Комисията насочва учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания по списъци, утвърдени от министъра на здравеопазването и съгласувани с министъра на образованието и науката, публикувани на електронната страница на Регионално управление на образованието – Кюстендил. 


pdf1Списък на заболяванията за приемане на ученици в профилирани гимназии и в паралелки с профил в гимназии или в средни училища

pdf1Списък на хроничните заболявания, физическите и сензорните увреждания и показаните специалности и професии за приемане на ученици след завършено основно образование професионални гимназии и в професионални паралелки

pdf1Списък на хроничните заболявания, физическите и сензорните увреждания и показаните специалности и професии за приемане на ученици след завършено основно образование в професионални гимназии и в професионални паралелки в училищата от област Кюстендил

Комисията осъществява дейността си в съответствие Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование на МОН.

Телефон за информация: 0879992905 (Публ. 17.04.2025 г.)