МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА

РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО - КЮСТЕНДИЛ

Актуално

OkolnaSreda2k23
                                                           
                                     Световен ден на околната среда – 5 юни
 
Световният ден на околната среда, отбелязван на 5 юни е сред най-значимите международни дни за действия, насочени към опазване на околната среда. Денят на околната среда се координира от Програмата на ООН за околната среда (UNEP) и се провежда ежегодно от 1974 г. насам, като се е превърнал в най-голямата глобална платформа за популяризиране на действия свързани с опазването на околната среда и с милиони хора от цял свят, ангажирани да защитят планетата. 
 
Темата на Световния ден на околната среда тази година ще се съсредоточи върху решенията за замърсяването с пластмаса в рамките на кампанията #BeatPlasticPollution.
 
Световният ден на околната среда е напомняне, че действията на хората по отношение на замърсяването с пластмаса имат значение. Стъпките, които правителствата и бизнеса предприемат за справяне със замърсяването с пластмаса, са следствие от това действие. Време е да ускорим и прехода към кръгова икономика. Време е да победим замърсяването с пластмаса. 
 
Светът е залят от пластмаса. Всяка година се произвеждат повече от 400 милиона тона пластмаса, като половината от тях са проектирани да се използват само веднъж. От тях по-малко от 10 процента се рециклират. Приблизително 19-23 милиона тона от пластмасовите изделия попадат в езера, реки и морета. Днес пластмасата задръства нашите сметища, изтича в океана и се изгаря в токсичен дим, което я прави една от най-сериозните заплахи за планетата.
 
По-малко известно е, че микропластмасата намира своя път в храната, която ядем, във водата, която пием, и дори във въздуха, който дишаме. Много пластмасови продукти съдържат опасни добавки, които могат да представляват заплаха за нашето здраве.
 
Добрата новина е, че имаме наука и решения за справяне с проблема – и много неща вече се случват. Това, което е най-необходимо сега, е  правителствата, компаниите и другите заинтересовани страни да обединят усилия за разрешаване на тази криза. Това подчертава значението на този Световен ден на околната среда, който мобилизира действия от всяко кътче на света.
 
Световният ден на околната среда през 2023 г. ще покаже как страните, бизнеса и хората се учат да използват материала по-устойчиво, предлагайки надежда, че един ден замърсяването с пластмаса ще остане в историята.
 
Държава домакин на Световния ден на околната среда през 2023 г. е Кот д'Ивоар в партньорство с Нидерландия. 
 
Кот д'Ивоар демонстрира лидерство в кампанията срещу пластмасовото замърсяване. От 2014 г. забранява използването на найлонови торбички, подкрепяйки преминаването към опаковки за многократна употреба. Най-големият град в страната, Абиджан, също се превърна в център за стартиращи фирми, ориентирани към околната среда.
 
„Бичът на пластмасовото замърсяване е видима заплаха, която засяга всяка общност“, казва Жан-Люк Аси, министър на околната среда и устойчивото развитие на Кот д’Ивоар. „Горди сме да подкрепяме разнообразни методи за „лечение“ на пластмасовата пандемия.“
 
Тази година Световният ден на околната среда ще бъде подкрепен от правителството на Нидерландия, която е една от страните, предприели амбициозни действия свързани с жизнения цикъл на пластмасата. „Замърсяването с пластмаса и вредното въздействие, което оказва върху здравето, икономиката и околната среда не могат да бъдат пренебрегнати. Необходими са спешни действия. В същото време се нуждаем от истински, ефективни и стабилни решения“, каза Вивиан Хейнен, министър на околната среда на Нидерландия. „Като част от няколко политики, насочени към пластмасите, Нидерландия и европейската общност като цяло са напълно ангажирани да намалят производството и потреблението на пластмаса за еднократна употреба, която може и трябва да бъде заменена с трайни и устойчиви алтернативи.“
 
Кампанията за Световния ден на околната среда за 2023 г. #BeatPlasticPollution призовава за глобални решения за борба със замърсяването с пластмаса.
 
За повече информация може да последвате линка: https://www.worldenvironmentday.global/ 

 

Предстоящо

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2023/2024 година

I. Изисквания към учениците при кандидатстване:
Учениците трябва да отговарят на условията, определени в чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, с изключение на учениците със специални образователни потребности, по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО. /чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование гласи: За определените с държавния план-прием места в VІІІ клас могат да кандидатстват ученици, които успешно са завършили основно образование в годината на кандидатстването, както и лица, които не са по-възрастни от 17 години, навършвани в годината на кандидатстване/.
II. Необходими документи при кандидатстване:
Учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, учениците със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, учениците от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, учениците от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства, се явяват с документ за самоличност при подаването в РУО – Кюстендил на документите по чл. 96, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование.
Учениците подават в РУО – Кюстендил от 03 до 21 май 2023 година следните документи:
1. заявление с подредени желания по образец;
2. протокол от специализирана по профила на заболяването лекарска консултативна комисия с приложени лична амбулаторна карта, медицински изследвания, епикризи и консултации, документиращи заболяването, или решение на районна експертна лекарска консултативна комисия - за учениците по чл. 95, ал. 1 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование;
3. служебна бележка, удостоверяваща настаняването в центровете за настаняване от семеен тип - за учениците по чл. 95, ал. 2 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование;
4. нотариално заверено копие от договор за настаняване на ученика в приемно семейство съгласно чл. 27, ал. 5 от Закона за закрила на детето.
5. медицинско свидетелство, издадено от лекуващия лекар на ученика, удостоверяващо, че специалностите от професии, за които кандидатства, не са противопоказани на здравословното му състояние – за учениците от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центровете за настаняване от семеен тип и учениците, настанени в приемни семейства.
III. Срок за приемане на документи:
от 03.05.2023 г. до 21.05.2023 г. включително (без почивни и празнични дни)
IV. Месторабота на комисията за приемане на документи:
Работно време : от 09.00 до 17.30 часа (без почивни и празнични дни)
Месторабота: РУО – Кюстендил, ул. „Демокрация“ № 55, етаж VI, стая № 6
V. Насочване на учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания
Комисията насочва учениците с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания по списъци, утвърдени от министъра на здравеопазването и съгласувани с министъра на образованието и науката, публикувани на електронната страница на Регионално управление на образованието – Кюстендил. /изтегли/

Списък на хроничните заболявания, физическите и сензорните увреждания и професиите и специалностите за приемане на ученици в VІІІ клас в училищата от област Кюстендил съгласно държавния план-прием за учебната 2023-2024 година за област Кюстендил

Комисията осъществява дейността си в съответствие Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование на МОН.

Телефон за информация: 0879992905

Конкурси

СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ" В БСУ „ХРИСТО БОТЕВ“ – ГР. БРАТИСЛАВА, СЛОВАКИЯ

Заповед №РД09-249/02.02.2023 г. на министъра на образованието и науката за обявяване на свободно работно място за длъжността "главен счетоводител" в БСУ „Христо Ботев“ в гр. Братислава, Словакия.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 07 март 2023 г. включително на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 10.02.2023 г.)

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ЕКСПЕРТ ПО АНАЛИЗ НА ИНФОРМАЦИЯТА“ В ОТДЕЛ „АДМИНИСТРАТИВНО-ПРАВНО, ФИНАНСОВО-СТОПАНСКО И ИНФОРМАЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ” (АПФСИО), РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО – КЮСТЕНДИЛ

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи, включително и на подадените по електронен път – до 17:30 часа на 13.02.2023 г. включително

Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. (подписани с електронен подпис от кандидата) или в сградата на Регионално управление на образованието - Кюстендил, ул. "Демокрация" № 55, ет. 6, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа. Телефони за контакт: 0879992910, 0879992913.

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване” (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) – Кюстендил (публикувано на 20.02.2023 г.)

СИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване” (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) – Кюстендил (публикувано на 20.02.2023 г.)

СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА УЧЕБНАТА 2022/2023 Г. В БСУ "ХРИСТО БОТЕВ" - ГР. БРАТИСЛАВА, СЛОВАКИЯ И БСУ "Д-Р ПЕТЪР БЕРОН" - ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА. ЗАПОВЕД № РД09-3772/05.08.2022 Г.

Заповед № РД09-3772/05.08.2022 г. за обявяване на свободно работно място за длъжността „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (математика с допълване на нормата за задължителна преподавателска работа с часове по информатика и информационни технологии)“ - 1 място, в БСУ "Христо Ботев" - гр. Братислава, Словакия за учебната 2022/2023 година и - 1 място за длъжността „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (информатика и информационни технологии с допълване на нормата за задължителна преподавателска работа с часове по математика)“ - 1 място, в БСУ "Д-р Петър Берон" - гр. Прага, Чешка република за учебната 2022/2023 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 07 септември 2022 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 08.08.2022 г.)

СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА УЧЕБНАТА 2022/2023 Г. ЗА УЧИТЕЛИ В БСУ "Д-Р ПЕТЪР БЕРОН" - ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА. ЗАПОВЕД № РД09-3511/11.07.2022 Г.

Заповед № РД09-3511/11.07.2022 г. за обявяване на свободни работни места за длъжностите „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (български език и литература)“ - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (английски език с допълване на нормата за задължителна преподавателска работа с часове по български език и литература)“ - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (информатика и информационни технологии с допълване на нормата за задължителна преподавателска работа с часове по математика)“ - 1 място, в БСУ "Д-р Петър Берон" - гр. Прага, Чешка република за учебната 2022/2023 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 22 юли 2022 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 11.07.2022 г.)

КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА "ДИРЕКТОР" НА УЧИЛИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЛАСТ КЮСТЕНДИЛ

КОНКУРС ЗА ЗАЕМАНЕ НА ДЛЪЖНОСТТА "ДИРЕКТОР" НА УЧИЛИЩА НА ТЕРИТОРИЯТА НА ОБЛАСТ КЮСТЕНДИЛ

За училищата:

  • Основно училище „Св. Климент Охридски“, гр. Дупница
  • Профилирана гимназия „Христо Ботев“, гр. Дупница
  • Средно езиково училище „Св. Паисий Хилендарски“, гр. Дупница
  • Начално училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Раждавица
  • Езикова гимназия „Д-р Петър Берон“, гр. Кюстендил
  • Професионална техническа гимназия „Джон Атанасов“, гр. Кюстендил
  • Професионална гимназия по селско стопанство „Св. Климент Охридски“, гр. Кюстендил
  • Професионална гимназия по лека промишленост „Владимир Димитров-Майстора“, гр. Кюстендил
  • Професионална гимназия по икономика и мениджмънт „Йордан Захариев“, гр. Кюстендил
  • Спортно училище „Васил Левски“, гр. Кюстендил

pdf1ОБЯВЛЕНИЕ

Срок за подаване на документите: от 08.07.2022 г. до 17:30 часа на 08.08.2022 г. включително.

pdf1СПИСЪК на нормативните актове, които кандидатите за длъжността „директор“ на държавните и общинските училища, държавните неспециализирани училища, държавните и общинските центрове за специална образователна подкрепа и на центровете за подкрепа за личностно развитие – самостоятелни ученически общежития и астрономически обсерватории и планетариуми трябва да познават и прилагат

doc1ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС - Приложение № 1 към чл. 8, ал. 1 от Наредба № 16 от 1 юли 2022 г. за провеждане на конкурси за заемане на длъжността "директор" в държавните и общинските институции в системата на предучилищното и училищното образование

pdf1СПИСЪК с допуснатите кандидати до конкурс за заемане на длъжността „директор“ в държавните и общинските институции в системата на предучилищното и училищното образование, обявен със Заповед № РД06-248/07.07.2022 г. на началника на РУО – Кюстендил (публ. 12.08.2022 г.)

Няма недопуснати кандидати.

 

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ИНСПЕКТОР" В ДИРЕКЦИЯ „ИНСПЕКТИРАНЕ“, НИО (НАЦИОНАЛЕН ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО)

ОБЯВЛЕНИЕ

Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса:
• лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: НИО гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б, ет. 7, офис 2, дирекция „Административно осигуряване“ от 9:30 ч. до 17:00 ч.
• по електронен път на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документи по електронен път, заявителят следва да потвърди, че е запознат с уведомлението за поверителност.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от от НПКПМДС).

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров” № 52Б, етаж 7, офис 2, НИО, както и на интернет страницата на НИО: https://nio.government.bg

Допълнителна информация: тел. 02 424 11 84 – дирекция „Административно осигуряване“.

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР" В ДИРЕКЦИЯ „ИНСПЕКТИРАНЕ“, НИО (НАЦИОНАЛЕН ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО)

ОБЯВЛЕНИЕ

Документите следва да бъдат подадени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса:
• лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: НИО гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б, ет. 7, офис 2, дирекция „Административно осигуряване“ от 9:30 ч. до 17:00 ч.
• по електронен път на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документи по електронен път, заявителят следва да потвърди, че е запознат с уведомлението за поверителност.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от от НПКПМДС).

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров” № 52Б, етаж 7, офис 2, НИО, както и на интернет страницата на НИО: https://nio.government.bg

Допълнителна информация: тел. 02 424 11 84 – дирекция „Административно осигуряване“.

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР" В ДИРЕКЦИЯ „ИНСПЕКТИРАНЕ“ НАЦИОНАЛЕН ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО

ОБЯВЛЕНИЕ

Документите следва да бъдат подадени в 14-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса:
• лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: НИО гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б, ет. 7, офис 2, дирекция „Административно осигуряване“ от 9:30 ч. до 17:00 ч.
• по електронен път на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документи по електронен път, заявителят следва да потвърди, че е запознат с уведомлението за поверителност.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС).

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров” № 52Б, етаж 7, офис 2, НИО, както и на интернет страницата на НИО: https://nio.government.bg

Допълнителна информация: тел. 02 424 11 84 – дирекция „Административно осигуряване“

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „СТАРШИ ИНСПЕКТОР" В ДИРЕКЦИЯ „ИНСПЕКТИРАНЕ“ НАЦИОНАЛЕН ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО

ОБЯВЛЕНИЕ

Документите следва да бъдат подадени в 14-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса:
• лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: НИО гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б, ет. 7, офис 2, дирекция „Административно осигуряване“ от 9:30 ч. до 17:00 ч.
• по електронен път на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис. При подаване на документи по електронен път, заявителят следва да потвърди, че е запознат с уведомлението за поверителност.

Български граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура (чл. 14, ал. 4 от НПКПМДС).

Общодостъпното място, на което ще се обявяват списъците или други съобщения във връзка с конкурса – информационното табло на адрес: гр. София, бул. „Г. М. Димитров” № 52Б, етаж 7, офис 2, НИО, както и на интернет страницата на НИО: https://nio.government.bg

Допълнителна информация: тел. 02 424 11 84 – дирекция „Административно осигуряване“

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „старши експерт по математика“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол” (ОМДК), РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО – КЮСТЕНДИЛ

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи, включително и на подадените по електронен път – до 17:30 часа на 26.11.2021 г. включително

Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. (подписани с електронен подпис от кандидата) или в сградата на Регионално управление на образованието - Кюстендил, ул. "Демокрация" № 55, ет. 6, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа. Телефон за контакт: 0879992910

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по математика”, отдел „Организационно-методическа дейност и контрол” (ОМДК), Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 03.12.2021 г.)

СИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „старши експерт по математика” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол” (ОМДК), Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 06.12.2021 г.)

Окончателни резултати (публикувани на 17.12.2021 г.)

КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурс за длъжността „старши експерт по математика“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил.

На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Министерството на образованието и науката публикува информация за класирането на кандидатите за длъжността „старши експерт по математика“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил, както следва:

Първо място – Румен Манов.

КОНКУРС ЗА ДЛЪЖНОСТТА „НАЧАЛНИК НА ОТДЕЛ“, ОТДЕЛ „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“ (АПФСИО), РЕГИОНАЛНО УПРАВЛЕНИЕ НА ОБРАЗОВАНИЕТО – КЮСТЕНДИЛ

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи, включително и на подадените по електронен път – до 17:30 часа на 26.11.2021 г. включително

Документите следва да бъдат представени в 10-дневен срок от публикуване на обявлението на електронен адрес Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите. (подписани с електронен подпис от кандидата) или в сградата на Регионално управление на образованието - Кюстендил, ул. "Демокрация" № 55, ет. 6, всеки работен ден от 9:00 до 17:30 часа. Телефон за контакт: 0879992910

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „началник на отдел”, отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, (АПФСИО), Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 03.12.2021 г.)

СИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „началник на отдел“, отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 06.12.2021 г.)

Окончателни резултати (публикувани на 17.12.2021 г.)

КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурс за длъжността „началник на отдел“, отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил.

На основание чл. 47 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Министерството на образованието и науката публикува информация за класирането на кандидатите за длъжността „началник на отдел“, отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил, приключва без класиране, тъй като явилите се кандидати не се представиха успешно.

НАЦИОНАЛЕН ИНСПЕКТОРАТ ПО ОБРАЗОВАНИЕТО ОБЯВЯВА КОНКУРСИ ЗА ДЛЪЖНОСТТА - ГЛАВЕН ИНСПЕКТОР В ДИРЕКЦИЯ „ИНСПЕКТИРАНЕ“ - 2 ЩАТНИ БРОЙКИ

Обява

Документите следва да бъдат подадени в 14-дневен срок от публикуване на обявлението за конкурса:
• лично от всеки кандидат или чрез пълномощник на адрес: НИО гр. София, бул. „Д-р Г. М. Димитров“ № 52Б, ет. 7, офис 2, дирекция „Административно осигуряване“ от 9:30 ч. до 17:00 ч.
• по електронен път на електронна поща: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.. като в този случай заявлението за участие в конкурс – Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС и декларацията по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС следва да бъдат подписани от кандидата с електронен подпис.
(Обявата е публикувана на 21.10.2021 г.)

СВОБОДНО РАБОТНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ" В БСУ "Д-Р ПЕТЪР БЕРОН" - ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА. ЗАПОВЕД № РД09-1403/12.07.2021 Г.

Заповед № РД09-1403/12.07.2021 г. за обявяване на свободно работно място за длъжността „ главен счетоводител“, в БСУ "Д-р Петър Берон" - гр. Прага, Чешка република.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 23 юли 2021 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 16.07.2021 г.)

СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА УЧЕБНАТА 2021/2022 Г. ЗА УЧИТЕЛИ В БСУ "Д-Р ПЕТЪР БЕРОН" - ГР. ПРАГА, ЧЕШКА РЕПУБЛИКА. ЗАПОВЕД № РД09-1351/30.06.2021 Г.

Заповед № РД09-1351/30.06.2021 г. за обявяване на свободни работни места за длъжностите „учител, общообразователен учебен предмет (български език и литература)“ - 1 място, "учител, начален етап на основното образование" - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет (английски език)“ - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (история и цивилизации)“ - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (география и икономика с допълване на часовете по биология и здравно образование)“ - 1 място, в БСУ "Д-р Петър Берон" - гр. Прага, Чешка република за учебната 2021/2022 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 15 юли 2021 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 30.06.2021 г.)

СВОБОДНИ РАБОТНИ МЕСТА ЗА УЧЕБНАТА 2021/2022 Г. ЗА УЧИТЕЛИ В БСУ "ХРИСТО БОТЕВ" - ГР. БРАТИСЛАВА, СЛОВАКИЯ. ЗАПОВЕД № РД09-1352/30.06.2021 Г.

Заповед № РД09-1352/30.06.2021 г. за обявяване на свободни работни места за длъжностите „учител, общообразователен учебен предмет (български език и литература)“ - 1 място, "учител, начален етап на основното образование" - 1 място, „учител, общообразователен учебен предмет (биология и здравно образование и химия и опазване на околната среда)“ - 1 място, в БСУ "Христо Ботев" - гр. Братислава, Словакия за учебната 2021/2022 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 15 юли 2021 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 30.06.2021 г.)

Процедура за мобилност за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване ” (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) - Кюстендил

Заповед № РД09-1263 от 18.06.2021 г. на министъра на образованието и науката (Обявата е публикувана на 22.06.2021 г.)

Срок за подаване на документи от 22.06.2021 г. до 17:30 ч. на 02.07.2021 г. включително.

СПИСЪК за допуснатите и недопуснатите кандидати, участвали в подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в отдел Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“ (АПФСИО), Регионално управление на образованието (РУО) – Кюстендил (публ. 05.07.2021 г.)

Комисия, назначена със Заповед № РД09-1265/18.06.2021 г. на министъра на образованието и науката, реши:

I. Допуска до събеседване:

Нина Стефанова

Кандидатът следва да се яви на събеседване на 07.07.2021 г. от 13:00 часа в зала на етаж 7 в сградата на Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ 2А, за което да бъде уведомен по електронната поща.

II. Няма недопуснати кандидати.

При провеждането на събеседването ще бъде създадена организация за спазване на мерките срещу разпространението на COVID-19: осигуряване на дистанция между кандидата и членовете на комисията не по-малко от 2 метра, както и поставяне на лични предпазни средства – защитни маски за лице.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА

Процедура за мобилност за длъжността „старши експерт по приобщаващо образование“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието (РУО) - Кюстендил

pdf1Заповед № РД09-151 от 19.01.2021 г. на министъра на образованието и науката (Обявата е публикувана на 20.01.2021 г.)

Срок за подаване на документи от 20.01.2021 г. до 01.02.2021 г. включително

СПИСЪК за допуснатите и недопуснатите кандидати,участвали в подбор при мобилност по чл. 81а от ЗДСл за длъжността „старши експерт по приобщаващо образование“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“ (ОМДК), Регионално управление на образованието (РУО) - Кюстендил (публ. 03.02.2021 г.)

Комисия, назначена със Заповед № РД09-235/25.01.2021 г. на министъра на образованието и науката, реши:

I. Допуска до събеседване:

Лалка Илиева

Кандидатът следва да се яви на събеседване на 05.02.2021 г. от 11:00 часа, в зала № 2 на етаж 7 в сградата на Министерството на образованието и науката, гр. София, бул. „Княз Дондуков“ 2А, за което да бъде уведомен по електронната поща.

II. Няма недопуснати кандидати.

При провеждането на събеседването ще бъде създадена организация за спазване на мерките срещу разпространението на COVID-19: осигуряване на дистанция между кандидата и членовете на комисията не по-малко от 2 метра, както и поставяне на лични предпазни средства - защитни маски за лице.

ПРЕДСЕДАТЕЛ НА КОМИСИЯТА

Свободно място за учебната 2020/2021 година за длъжността „учител, общообразователен учебен предмет (български език и литература)“ в БСУ "Христо Ботев" - гр. Братислава, Словакия. Заповед № РД09-2127/28.08.2020 г.

pdf1 Заповед № РД09-2127/28.08.2020 г. за обявяване на свободно място за длъжността „учител, общообразователен учебен предмет (български език и литература)“ в БСУ "Христо Ботев" - гр. Братислава, Словакия за учебната 2020/2021 година

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 18 септември 2020 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 28.08.2020 г.)

СВОБОДНО МЯСТО ЗА УЧЕБНАТА 2020/2021 ГОДИНА ЗА ДЛЪЖНОСТТА "УЧИТЕЛ, ОБЩООБРАЗОВАТЕЛЕН УЧЕБЕН ПРЕДМЕТ (АНГЛИЙСКИ ЕЗИК). Заповед №РД09-1763/12.08.2020 г.

pdf1 Заповед №РД09-1763/12.08.2020 г. на министъра на образованието и науката за обявяване на свободно място учителско място в БСУ Д-р Петър Берон - гр. Прага за учебната 2020/2021 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 10 септември 2020 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 13.08.2020 г.)

СВОБОДНО МЯСТО ЗА УЧЕБНАТА 2020/2021 ГОДИНА ЗА ДЛЪЖНОСТТА "УЧИТЕЛ, ОБЩООБРАЗОВАТЕЛЕН УЧЕБЕН ПРЕДМЕТ (БЪЛГАРСКИ ЕЗИК И ЛИТЕРАТУРА)

pdf1 Заповед № РД09-1493/10.07.2020 г. на министъра на образованието и науката за обявяване на свободно място за длъжността „учител, общообразователен учебен предмет (български език и литература)“ в БСУ Христо Ботев - гр. Братислава за учебната 2020/2021 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 24 юли 2020 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 10.07.2020 г.)

Свободно място за учебната 2020/2021 година за длъжността "учител, общообразователен учебен предмет (английски език)

pdf1 Заповед № РД09-1492/ 10.07.2020 г. на министъра на образованието и науката за обявяване на свободно място учителско място в БСУ Д-р Петър Берон - гр. Прага за учебната 2020/2021 година.

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 24 юли 2020 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428). (Обявата е публикувана на 10.07.2020 г.)

Конкурс за заемане на длъжността „директор“ на Българското средно училище „Христо Ботев“ – Братислава, Словакия

pdf1Обява

doc1Декларация за удостоверяване на обстоятелствата, съгласно обявлението за конкурс

pdf1СПИСЪК на нормативните актове, които кандидатите за длъжността „директор“ на държавните и общинските училища, държавните неспециализирани училища, държавните и общинските центрове за специална образователна подкрепа и на центровете за подкрепа за личностно развитие – самостоятелни ученически общежития и астрономически обсерватории и планетариуми трябва да познават и прилагат

Срок за подаване на документи от 18.06.2020 г. до 20.07.2020 г. включително  (Обявата е публикувана на 18.06.2020 г.)

Конкурс за заемане на длъжността „главен експерт” в дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ в Министерство на образованието и науката

Със Заповед №РД09-1319/11.06.2020 г. на министъра на образованието и науката е обявен конкурс за заемане на длъжността „главен експерт” в дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ в Министерство на образованието и науката.

Обявлението за конкурса е публикувано на интернет страницата на Министерство на образованието и науката, раздел „Конкурси“, рубрика „Държавни служители, директори на училища и специализирани обслужващи звена“ на посочения линк: https://www.mon.bg/bg/100124 (Обявата е публикувана на 15.06.2020 г.)

Конкурс за заемане на длъжността "директор" на училища на територията на област Кюстендил

За училищата:

  • Основно училище „Евлоги Георгиев“, гр. Дупница
  • Начално училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Раждавица
  • Основно училище „Проф. Марин Дринов“, гр. Кюстендил
  • Природоматематическа гимназия „Проф.Емануил Иванов“, гр. Кюстендил
  • Професионална гимназия по лека промишленост „Владимир Димитров-Майстора“, гр. Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

Срок за подаване на документите: от 11.06.2020 г. до 13.07.2020 г. включително

pdf1 СПИСЪК на нормативните актове, които кандидатите за длъжността „директор“ на държавните и общинските училища, държавните неспециализирани училища, държавните и общинските центрове за специална образователна подкрепа и на центровете за подкрепа за личностно развитие – самостоятелни ученически общежития и астрономически обсерватории и планетариуми трябва да познават и прилагат

pdf1 СПИСЪК с недопуснатите кандидати до конкурс за длъжността „директор“ на общинско училище (публикуван на 14.07.2020 г.)

 pdf1Списък с допуснатите кандидати до конкурс за длъжността „директор" на общински и държавни неспециализирани училища

Конкурс за длъжността „началник на отдел“, отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“ (ОМДК), Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи: 27.05.2020 г. включително

pdfСПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „началник на отдел” в административно звено - отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 03.06.2020 г.)

 

pdfСИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „началник на отдел“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувана на 10.06.2020 г.)

Окончателни резултати (публикувани на 15.06.2020 г.)

КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурс за длъжността „началник на отдел“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил

На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Министерството на образованието и науката публикува информация за класирането на кандидатите в конкурса за длъжността „началник на отдел“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил, както следва:

Първо място – Радина Атанасова

 

Конкурс за длъжността „старши експерт по математика“ в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“ (ОМДК), Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи: 27.05.2020 г. включително

Със Заповед № РД 09-1258/01.06.2020 г. конкурсната процедура за длъжността „старши експерт по математика” е прекратена поради липса на постъпили заявления за участие в обявената конкурсна процедура в срока за подаване на документи.

Конкурс за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване”, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи: 27.05.2020 г. включително

pdfСПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 03.06.2020 г.)

pdfСИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувана на 10.06.2020 г.)

КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурс за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 17.06.2020 г.)

На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Министерството на образованието и науката публикува информация за класирането на кандидатите в за длъжността „старши експерт по информационно осигуряване“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил, както следва:

Първо място - Радина Атанасова
Второ място - Десислава Василева

Конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията” в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване”, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

ЗАЯВЛЕНИЕ ЗА УЧАСТИЕ В КОНКУРС (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (НПКПМДС)

ДЕКЛАРАЦИЯ по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМДС

Краен срок за подаване на документи: 27.05.2020 г. включително

pdfСПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 03.06.2020 г.)

pdfСИСТЕМА за определяне на резултатите при провеждането на конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувана на 10.06.2020 г.)

КЛАСИРАНЕ на кандидатите в конкурс за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикувано на 17.06.2020 г.)

На основание чл. 44, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители Министерството на образованието и науката публикува информация за класирането на кандидатите в за длъжността „старши експерт по анализ на информацията“ в административно звено – отдел „Административно-правно, финансово-стопанско и информационно обслужване“, Регионално управление на образованието – Кюстендил, както следва:

Първо място – Ален Асенов
Второ място – Нина Стефанова

 

МИНИСТЕРСТВО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА ОБЯВЯВА СВОБОДНО МЯСТО ЗА ДЛЪЖНОСТТА "ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ" В БСУ "ХРИСТО БОТЕВ" - БРАТИСЛАВА

ЗАПОВЕД

Документите се подават в Министерство на образованието и науката, в срок до 12.02.2020 г. на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428, 02 02 17 590).

 

Министерство на образованието и науката обявява свободно място за длъжността "главен счетоводител" в БСУ "Христо Ботев" - Братислава

ЗАПОВЕД

Документите се подават в Министерство на образованието и науката, в срок до един месец от публикуването на обявата включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428, 02 02 17 590).

Министерство на образованието и науката обявява свободно място за длъжността "главен счетоводител" в БСУ "Христо Ботев" - Братислава

ЗАПОВЕД

Документите се подават в Министерство на образованието и науката, в срок до един месец от публикуването на обявата включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428, 02 02 17 590).

 

Заповед

Документите се подават в Министерство на образованието и науката, в срок до 24 октомври 2019 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428, 02 02 17 590).

МОН обявява свободно място за учебната 2019/2020 година в Българско средно училище „Христо Ботев“ – гр. Братислава, Словакия

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок до 30 август 2019 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428, 02 02 17 590)

МОН обявява свободни места за учебната 2019/2020 година в Българско средно училище „Христо Ботев“ – гр. Братислава, Словакия

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок от 1 до 15 юли 2019 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428)

МОН обявява свободни места за учебната 2019/2020 година в Българско средно училище „Д-р Петър Берон“ – гр. Прага, Чешка република

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок от 1 до 15 юли 2019 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428)

МОН обявява свободно място за учебната 2018/2019 година за учител, общообразователен учебен предмет в гимназиален етап (история и цивилизация) в Българско средно училище „Д-р Петър Берон“ – гр. Прага, Чешка република

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок от 18 декември 2018 г. до 04 януари 2019 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428)

Конкурс за длъжността „старши експерт по предучилищно образование” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол”, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

Заявление за участие в конкурс (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС)
Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

Краен срок за подаване на документи: 05.11.2018 г. включително

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по предучилищно образование”, отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 12.11.2018)

Конкурс за длъжността „старши експерт по обществени науки, гражданско образование и религия”, отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

Заявление за участие в конкурс (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС)
Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

Краен срок за подаване на документи: 05.11.2018 г. включително

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати, подали заявление за участие в конкурс за длъжността „старши експерт по обществени науки, гражданско образование и религия”, отдел „Организационно-методическа дейност и контрол“, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 12.11.2018)

Конкурс за заемане на длъжността "директор" на училища на територията на област Кюстендил

За училищата:

  • Природо-математическа гимназия „Проф.Емануил Иванов“ - Кюстендил
  • Професионална гимназия по облекло и стопанско управление - Дупница
  • Професионална гимназия по транспорт - Дупница

ОБЯВЛЕНИЕ

Срок за подаване на документи: от 27.09.2018 г. до 29.10.2018 г. включително.

Списък на нормативните актове, които кандидатите за длъжността „директор“ на държавните и общинските училища, държавните неспециализирани училища, държавните и общинските центрове за специална образователна подкрепа и на центровете за подкрепа за личностно развитие – самостоятелни ученически общежития и астрономически обсерватории и планетариуми трябва да познават и прилагат

СПИСЪК с недопуснатите  кандидати до конкурс за длъжността "директор" на държавно неспециализирано училище (публикуван на 05.11.2018 г.)

МОН обявява свободни места за учебната 2018/2019 година за учители в Българско средно училище „Д-р Петър Берон“ – гр. Прага, Чешка република

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок от 17 до 23 юли 2018 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428)

МОН обявява свободни места за учебната 2018/2019 година за учители в Българско средно училище „Христо Ботев“ – гр. Братислава, Словакия

Обява

Документите се подават в Министерството на образованието и науката, в срок от 17 до 23 юли 2018 г. включително, на адрес: София 1000, бул. „Княз Дондуков“ № 2А, дирекция „Образование на българите зад граница и училищна мрежа“ (за контакти: тел. 02 92 17 428)

Конкурс за заемане на длъжността "директор" на училища на територията на област Кюстендил

За училищата:

  • Начално училище "Св. Климент Охридски" - Кюстендил
  • Основно училище "Проф. Марин Дринов" - Кюстендил
  • Природоматематическа гимназия "Проф. Емануил Иванов" - Кюстендил
  • Професионална техническа гимназия "Джон Атанасов" - Кюстендил
  • Средно училище "Св. Климент Охридски" - Дупница
  • Професионална гимназия по хранително-вкусови и химични технологии - Дупница
  • Основно училище "Христо Ботев" - Самораново
  • Основно училище "Св. св. Кирил и Методий" - Яхиново
  • Основно училище "Аверкий Попстоянов" - Рила
  • Средно училище "Христо Ботев" - Сапарева баня
  • Основно училище "Св. Климент Охридски" - Трекляно

ОБЯВЛЕНИЕ

Срок за подаване на документи: от 19.04.2018 г. до 21.05.2018 г. включително.

СПИСЪК на нормативните актове, които кандидатите за длъжността „директор“ на общинските училища, държавните неспециализирани училища, държавните и общинските центрове за специална образователна подкрепа и на центровете за подкрепа за личностно развитие – самостоятелни ученически общежития и астрономически обсерватории и планетариуми трябва да познават и прилагат

СПИСЪК с допуснатите  кандидати до конкурс за длъжността "директор" на общинско и на държавно неспециализирано училище (публикуван на 04.06.2018 г.)

СПИСЪК с недопуснатите  кандидати до конкурс за длъжността "директор" на общинско училище (публикуван на 04.06.2018 г.)

Конкурс за длъжността „старши експерт по български език и литература” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол”, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

Заявление за участие в конкурс (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС)
Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

Краен срок за подаване на документи: 11.09.2017 г. включително

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „старши експерт по български език и литература” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол”, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 18.09.2017)

 

Конкурс за длъжността „старши експерт по организация на средното образование” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол”, Регионално управление на образованието – Кюстендил

ОБЯВЛЕНИЕ

Заявление за участие в конкурс (Приложение № 2 към чл. 17, ал. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите за държавни служители (НПКДС)
Декларация по чл. 17, ал. 2, т. 1 от НПКДС

Краен срок за подаване на документи: 10.08.2017 г. включително

СПИСЪК на допуснатите и недопуснатите кандидати за длъжността „старши експерт по организация на средното образование” в отдел „Организационно-методическа дейност и контрол”, Регионално управление на образованието – Кюстендил (публикуван на 17.08.2017)

МОН обявява свободни места за учебната 2017/2018 година за учители по история и цивилизации, по биология и химия, по математика и по изобразително изкуство в Българско средно училище „Христо Ботев“ – гр. Братислава, С

Обява
(Публикувана на 21 юли 2017 г.)

Документите се подават в Министерството на образованието и науката в срок до 4 август вкл. /10 работни дни от публикуването на обявата/.

Подкатегории