Актуално

Дейности по изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил

Във връзка с изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил, на основание чл. 50, ал. 1, т. 3 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, РУО - Кюстендил предоставя информация, за работодателите и представителните организации на работодателите от област Кюстендил, за възможността да направят заявки, за прием на ученици в VIII клас, за обучение по защитени специалности от професии, специалности от професии с доказан текущ или прогнозиран недостиг от специалисти на пазара на труда и други търсени на пазара на труда професии и специалности от професии.

Училища в област Кюстендил, които ще осъществяват държавен план-прием по чл. 142, ал. 3, т. 1 от ЗПУО за учебната 2025/2026 година

Образци на заявления от работодатели за осъществяване на държавен прием по професии и специалности (Приложение 3а и Приложение 3б)

Предстоящо

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

Конкурсът е в рамките на проект на фондация Фондация „Джендър образование, изследвания и технологии” (ДОИТ) със същото име и се основава на попълнени „Карти за оценка на училищната среда”, които училищата попълват добросъвестно и по собствено желание.
Крайният срок за изпращане на попълнените карти е 31.01.2015 г. на електронния адрес на фондация ДОИТ Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Участието в конкурса е доброволно.

Училищата финалисти ще бъдат посетени през м.април, а победителите ще бъдат обявени на 24 май.
За да се разпространят добрите практики и ефекти от проекта на национално ниво и да бъдат мотивирани всички училищни ръководства и педагогическите екипи да работят по темата и да се развиват по най-добрия начин в полза на цялата училищна общност (ученици, учители, родители) и на обществото като цяло, проектът предвижда присъждане на званието „Училище без насилие и стереотипи, определени от пола” на училища, които покажат успешна работа и постижения в тази област.

КАРТА ЗА ОЦЕНКА НА УЧИЛИЩНАТА СРЕДА