Актуално

Дейности по изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил

Във връзка с изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил, на основание чл. 50, ал. 1, т. 3 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, РУО - Кюстендил предоставя информация, за работодателите и представителните организации на работодателите от област Кюстендил, за възможността да направят заявки, за прием на ученици в VIII клас, за обучение по защитени специалности от професии, специалности от професии с доказан текущ или прогнозиран недостиг от специалисти на пазара на труда и други търсени на пазара на труда професии и специалности от професии.

Училища в област Кюстендил, които ще осъществяват държавен план-прием по чл. 142, ал. 3, т. 1 от ЗПУО за учебната 2025/2026 година

Образци на заявления от работодатели за осъществяване на държавен прием по професии и специалности (Приложение 3а и Приложение 3б)

Предстоящо

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

page 2

На 14 декември 2019 г. във Великотърновския университет се състоя заключителния етап на IV национален ученически конкурс „Пространство и време“, организиран от Академията за лидери към Историческия факултет. Участваха ученици от 35 училища от цялата страна, изпратили свои разработки по история и география. Отличените в предварителния етап на конкурса 57 работи по история бяха защитени публично.

Венеция Томова от XI клас получи една от трите най-високи оценки от научното жури – Отличен (5,75) за реферата си „Аверкий Попстоянов – бунтар и проповедник“. Наградена бе със сертификат за участие и грамота за отлично представяне, както и книгата „Българско възраждане“ на проф. д-р Петко Петков. Това е второ участие на ученици от клуб „ИстОрика“ в СЕУ „Св. Паисий Хилендарски“ в конкурса и за пореден път – отлично представяне.

С грамота бе удостоена и г-жа Маргарита Сапунджиева, научен ръководител, за нейната всеотдайна помощ в процеса на творческата и изследователската работа на своята ученичка.