Уважаеми потребители на услуги, предоставяни от Регионално управление на образованието – Кюстендил,
Предвид необходимостта от предприемане на мерки за предотвратяване на разпространението на коронавируса и за да гарантираме Вашето здраве и здравето на нашите служители, Ви призоваваме да се възползвате от възможността за заявяване и получаване на услугите по електронен път, включително и чрез портала www.egov.bg.
Информираме Ви, че Държавна агенция „Електронно управление“ поддържа система за сигурно електронно връчване (е-връчване), която дава възможност за водене на кореспонденция по електронен път (подаване на сигнали, жалби, искания, заявления за услуги) без да е необходимо физическо Ви присъствие в администрацията. Системата за електронно връчване позволява изпращане и/или получаване и съхранение на електронни документи за/от публични органи, физически и юридически лица. Комуникацията чрез системата за е-връчване замества класическия метод за препоръчана поща. Услугата за електронна препоръчана поща представлява електронен еквивалент на препоръчаната поща с обратна разписка. Предназначена е за граждани и юридически лица, за администрации, за лица, осъществяващи публични функциии, и за организации, предоставящи обществени услуги.
Системата за сигурно електронно връчване се използва чрез потребителски интерфейс на адрес: https://edelivery.egov.bg/. Достъпът се осъществява след регистрация чрез квалифициран е-подпис или ПИК на НОИ.