Актуално

Прием на ученици

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2025/2026 година

I. Изисквания към учениците при кандидатстване:
Учениците трябва да отговарят на условията, определени в чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, с изключение на учениците със специални образователни потребности, по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО.

Прочети още...

Предстоящо

УВАЖАЕМИ Г-ЖИ/Г-ДА,

Управляващият орган на Програма „Образование“ 2021-2027 г. (УО на ПО) обяви за кандидатстване на 31.03.2025 г. процедури чрез подбор на проектни предложения BG05SFPR001-1.007 „Ограмотяване на възрастни (чрез подбор)“ и BG05SFPR001-1.008 „Комплексни програми на общинско ниво за десегрегация на училищата, превенция на вторичната сегрегация и против дискриминацията (чрез подбор)“ по Приоритет 1 „Приобщаващо образование и образователна интеграция“ на ПО.
Прочети още...

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

На 03 октомври 2014 г. бе сключен меморандум за сътрудничество между факултета по педагогика към Югозападен университет „Неофит Рилски" и Регионален инспекторат по образованието - Кюстендил за осъществяване на дългосрочно и ефективно партньорство в процеса на професионалната подготовка на студентите, образователно-квалификационна степен „бакалавър" и „магистър", и реализиране на съвместни инициативи и проекти в съответствие с националните и регионалните приоритети.

ОСНОВНИТЕ ОБЛАСТИ НА СЪТРУДНИЧЕСТВО СА:

  1. Научно-образователният процес, в който са включени студентите от специалностите на Факултета по педагогика, ОКС „бакалавър" и ОКС „магистър". Водещи са изискванията на европейското образователно пространство за актуално и качествено образование на професионалните педагози в национален и регионален контекст.
  2. Сътрудничество по отношение осигуряването на качествена професионална подготовка, с оглед конкурентоспособност на педагогическите кадри в съответствие с изискванията на образователната реалност и динамичните предизвикателства на пазара на труда.
  3. Партньорство в процеса на овладяване от обучаваните студенти на практически компетенции в реална социалнопедагогическа среда.
  4. Осъществяването на съвместни проектни дейности и предприемачески инициативи.
  5. Сътрудничество в проучването и анализа на перспективите относно регионалните потребности от педагогически кадри.
  6. Оценяване качеството на подготовка на дипломираните във Факултета по педагогика студенти.
  7. Непрекъсната квалификация и преквалификация на педагогическите кадри.

ФОРМИТЕ НА СЪТРУДНИЧЕСТВО СА:

  1. Взаимен обмен на информация, знания, опит, идеи и добри практики.
  2. Консултации на експертно ниво.
  3. Разработване на съвместни инициативи, доклади, проекти.
  4. Съвместно провеждане и взаимно участие в различни форуми, конференции, кръгли маси, семинари, работни срещи, програми.
  5. Реализиране на медийни и обществени кампании за постигане на общите цели.
  6. Стимулиране на дейности за развитие на творческа активност на студентите в процеса на обучение.
  7. Оценяване на студентските постижения и добрите практики на реализираните педагози в социалнопедагогическите институции, центровете и клубовете за работа с деца.
  8. Популяризиране на различни предприемачески форуми на студентите от Факултета по педагогика.
  9. Съвместно изразяване на професионални позиции в областта на образованието и социалните практики.