Актуално

Прием на ученици

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2025/2026 година

I. Изисквания към учениците при кандидатстване:
Учениците трябва да отговарят на условията, определени в чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, с изключение на учениците със специални образователни потребности, по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО.

Прочети още...

Предстоящо

УВАЖАЕМИ Г-ЖИ/Г-ДА,

Управляващият орган на Програма „Образование“ 2021-2027 г. (УО на ПО) обяви за кандидатстване на 31.03.2025 г. процедури чрез подбор на проектни предложения BG05SFPR001-1.007 „Ограмотяване на възрастни (чрез подбор)“ и BG05SFPR001-1.008 „Комплексни програми на общинско ниво за десегрегация на училищата, превенция на вторичната сегрегация и против дискриминацията (чрез подбор)“ по Приоритет 1 „Приобщаващо образование и образователна интеграция“ на ПО.
Прочети още...

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

В рамките на провелата се 43-та Национална конференция по въпросите на обучението по физика на тема: „Оптика и оптични технологии в образованието”, 2 – 5 април 2015 г., гр. Благоевград, Управителния съвет на Съюза на физиците в България присъди на инж. Силвия Георгиева Боянова – главен учител в ПГ „Акад. С. П. Корольов“, гр. Дупница наградата “За най-добри постижения при създаване на условия за най-подходяща учебна среда” на Международната фондация “Св. Св. Кирил и Методий”, носеща името на акад. Матей Матеев.


инж. Силвия Боянова притежава отлична научна и методическа подготовка, следи новостите в своята област и постоянно повишава квалификацията си. Владее на академично равнище учебните дисциплини, които преподава и прилага методиката на обучение, както и интерактивните методически прийоми на висококомпетентно и качествено ниво. Използва и разработва учебно-технически средства и материали, подходящи за постигане на оптимални резултати в конкретна учебна ситуация. Обогатява учебния процес с научни новости от предметната област. Проявява новаторство и пълноценно прилагане на информационно-комуникационните технологии в образователно-възпитателния процес.