Актуално

Дейности по изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил

Във връзка с изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил, на основание чл. 50, ал. 1, т. 3 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, РУО - Кюстендил предоставя информация, за работодателите и представителните организации на работодателите от област Кюстендил, за възможността да направят заявки, за прием на ученици в VIII клас, за обучение по защитени специалности от професии, специалности от професии с доказан текущ или прогнозиран недостиг от специалисти на пазара на труда и други търсени на пазара на труда професии и специалности от професии.

Училища в област Кюстендил, които ще осъществяват държавен план-прием по чл. 142, ал. 3, т. 1 от ЗПУО за учебната 2025/2026 година

Образци на заявления от работодатели за осъществяване на държавен прием по професии и специалности (Приложение 3а и Приложение 3б)

Предстоящо

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

В рамките на провелата се 43-та Национална конференция по въпросите на обучението по физика на тема: „Оптика и оптични технологии в образованието”, 2 – 5 април 2015 г., гр. Благоевград, Управителния съвет на Съюза на физиците в България присъди на инж. Силвия Георгиева Боянова – главен учител в ПГ „Акад. С. П. Корольов“, гр. Дупница наградата “За най-добри постижения при създаване на условия за най-подходяща учебна среда” на Международната фондация “Св. Св. Кирил и Методий”, носеща името на акад. Матей Матеев.


инж. Силвия Боянова притежава отлична научна и методическа подготовка, следи новостите в своята област и постоянно повишава квалификацията си. Владее на академично равнище учебните дисциплини, които преподава и прилага методиката на обучение, както и интерактивните методически прийоми на висококомпетентно и качествено ниво. Използва и разработва учебно-технически средства и материали, подходящи за постигане на оптимални резултати в конкретна учебна ситуация. Обогатява учебния процес с научни новости от предметната област. Проявява новаторство и пълноценно прилагане на информационно-комуникационните технологии в образователно-възпитателния процес.