Актуално

Дейности по изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил

Във връзка с изготвяне на предложението за държавен план-прием за учебната 2025/2026 година за област Кюстендил, на основание чл. 50, ал. 1, т. 3 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, РУО - Кюстендил предоставя информация, за работодателите и представителните организации на работодателите от област Кюстендил, за възможността да направят заявки, за прием на ученици в VIII клас, за обучение по защитени специалности от професии, специалности от професии с доказан текущ или прогнозиран недостиг от специалисти на пазара на труда и други търсени на пазара на труда професии и специалности от професии.

Училища в област Кюстендил, които ще осъществяват държавен план-прием по чл. 142, ал. 3, т. 1 от ЗПУО за учебната 2025/2026 година

Образци на заявления от работодатели за осъществяване на държавен прием по професии и специалности (Приложение 3а и Приложение 3б)

Предстоящо

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

Откриването на Националната седмица на четенето започна на 7 декември с четене на приказки - „На гости при най-малките. Най-обичам да чета приказки. Деца четат на деца“. Учениците от шести клас поканиха първокласниците в час по литература и им четоха любими свои приказки. На големи и на малки им беше интересно и забавно. Всеки сподели първото си преживяване с книжка. Любими герои от приказките се оказаха принцесите и смелите принцове в тях. Малките ученици бяха впечатлени и от начина , по който каките и батковците се превъплатиха в своите приказни герои.


Петокласници пък се включиха в седмицата на четенето с идеен проект „Аз прочетох тази книжка, прочети я и ти“. Целта бе всеки да предложи книжка, която е прочел и го е впечатлила, да я представи пред съучениците си, като ги провокира и те да я прочетат.Тази инициатива ще продължи до края на учебната година.
На 9 декември беше организирана информационна среща с родители и ученици,които имат проблеми в езиковото развитие.Тя бе осъществена в начален етап.Учителите споделиха своите наблюдения и предложиха на родителите да работят заедно в посока по-успешно и лесно овладяване на българския език.Срещата премина с изключителен интерес от страна на родителите.Всички се съгласиха, че съвместната работа има по-добър резултат и мотивира децата.