Актуално

Конкурс за заемане на длъжността "директор" на държавни и общински училища на територията на област Кюстендил

1. Средно училище „Христо Ботев“, гр. Бобов дол
2. Основно училище „Св. св. Кирил и Методий", гр. Дупница
3. Основно училище „Христаки Павлович“, гр. Дупница
4. Начално училище „Св. Св. Кирил и Методий“, с. Раждавица
5. Основно училище „Иван Вазов“, гр. Кюстендил
6. Професионална техническа гимназия „Джон Атанасов“, гр. Кюстендил
7. Професионална гимназия по лека промишленост „Владимир Димитров-Майстора“, гр. Кюстендил

Прочети още...

Предстоящо

ЗА ВАС, БЪДЕЩИ ПЕТОКЛАСНИЦИ!

 „Скъпи ученици,

Пред вас се открива нова глава, пълна с интересни предизвикателства и забавни моменти.

Увереността и любопитството ще бъдат ваши верни спътници по пътя на знанието.

Поздравления за началото на Вашето пътешествие в пети клас.

Вярваме във вас и знаем, че ще постигнете успехи с усърдие и старание."

Мая Стойчева-Николова

Началник на РУО - Кюстендил 

Информация за приема в V клас за учебната 2025/2026 година 

Прочети още...

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

На днешния 25 март учениците от Колектив „Младежка инициатива“ при СОУ „Св. Паисий Хилендарски“, гр. Дупница бяха организаторите и изпълнителите на планираните дейности за отбелязване на Ден на търпението в училище. Започнаха с изработване на емблема за деня, а Васил Петров, Димитър Чавдаров, Любослав Тонков, Александрина Чорбаджийска и техни съученици от VІІІ а клас създадоха тематично табло. Отговорници по класове разпределиха емблемите в класните стаи като визуален акцент на идеята.

Активисти от КолМИ гостуваха на ученици от началния и прогимназиалния етап за 5-минутни беседи на тема „Как да се научим на търпение?“. През седмицата се проведоха тематични дискусии с учениците от ІХ и Х клас в учебните часове от предметния цикъл „Философия“.
Най-активно се включиха Елизабет Иванова и Стефани Добринова от Х б, Георги Тодоров, Мартин Йорданов, Марчело Кирилов, Румен Начев, Никола Милошев от ІХ а клас.
Цялото внимание в този ден бе насочено към взаимното изслушване и уважение, зачитане на мнението на другия и толерантните взаимоотношения между ученици, учители и родители.