Актуално

Прием на ученици

Прием на ученици с хронични заболявания, с физически и сензорни увреждания, със специални образователни потребности по чл. 120, ал. 7 от Закона за предучилищното и училищното образование, от домове за отглеждане и възпитание на деца, лишени от родителска грижа, от центрове за настаняване от семеен тип и ученици, настанени в приемни семейства за учебната 2025/2026 година

I. Изисквания към учениците при кандидатстване:
Учениците трябва да отговарят на условията, определени в чл. 55 от Наредба № 10 от 01.09.2016 г. за организация на дейностите в училищното образование, с изключение на учениците със специални образователни потребности, по чл. 120, ал. 7 от ЗПУО.

Прочети още...

Предстоящо

УВАЖАЕМИ Г-ЖИ/Г-ДА,

Управляващият орган на Програма „Образование“ 2021-2027 г. (УО на ПО) обяви за кандидатстване на 31.03.2025 г. процедури чрез подбор на проектни предложения BG05SFPR001-1.007 „Ограмотяване на възрастни (чрез подбор)“ и BG05SFPR001-1.008 „Комплексни програми на общинско ниво за десегрегация на училищата, превенция на вторичната сегрегация и против дискриминацията (чрез подбор)“ по Приоритет 1 „Приобщаващо образование и образователна интеграция“ на ПО.
Прочети още...

Подкрепяме електронното обучение

Digit Pack baner

 

І – ІV клас: Етап на първите и най-ранни проекти за кариерно развитие в контекста на добиване на обща информация за професиите на хората от най-близкото социално обкръжение, за най-често срещаните професии в населеното място, в което живеят и за уменията, необходими за тяхното упражняване.
V – VІІІ клас: Етап на проучване, апробиране и анализиране на примерен избор на възможности за лична кариера. Формират се начални умения за планиране на кариерното развитие. Проучването, апробирането и анализирането води до вземане на решение.
ІХ – ХІІ клас: Етап на нарастващо себепознание до степен на способност за търсене на съответствие между изискванията на Аз-а и изискванията на професиите. Включва развитие на уменията за планиране на кариерата, знания за динамиката на пазара на труда, умения за решаване на вътрешни конфликти, свързани с възможностите за образователна, професионална и личностна реализация.